هر گونه فعالیت اقتصادی در بستری از زمان انجام می شود، گاه زمان رونق و گاه دوران رکود؛ این طبیعت اقتصاد است. مهم این است که بتوانید در هر زمان، بهترین عملکرد را داشته باشید.

 16 راه بسیار مهم برای کار و کسب و درآمدزایی در دوران رکود را پیشنهاد می توان کرد:

1 - در دوران رکود، باید استراتژی شرکت شما، قبل از هر چیزی "بقا" باشد و نه "سود حداکثری" ؛ تا این واقعیت را نپذیرید نخواهید توانست زیست مناسبی در دوران رکود داشته باشید. پس در گام اول، استراتژی تان را واقع بینانه بازتعریف کنید.

2 - هزینه های شرکت را مجدداً و با وسواس بسیار بررسی کنید و ببینید کدام هزینه ها را می توان قطع کرد یا کاست؛ مدیریت هزینه ها ارزشی به مراتب بیشتر از افزایش درآمد دارد؛ قاطعانه در این باره اقدام کنید.

3 - مشتریان کسب و کارها در دوران رکود معمولاً شان را متوقف نمی کنند بلکه آن را محدود می کنند. بنابراین سخت تر از قبل می شود.

در چنین وضعیتی باید بکوشید خود را با محدودیت های مشتریان وفق دهید و با خدمت رسانی بیشتر به آنها، وفاداری شان را حفظ کنید در غیر این صورت به سمت رقبا خواهند رفت. کارهایی مانند این چند مورد می توانند به شما در حفظ مشتریان وفادار کمک کنند:

   - ارائه تخفیف های مناسب و حتی دراز مدت (به جای کاهش قیمت)

   - اقساطی

   - با جایزه

   - ارائه آفرها ( مانند به اندازه n تومان = دریافت یک بسته از کالای x )

 

دوران ,رکود ,مشتریان ,هزینه ,دوران رکود ,داشته باشید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

راستین یکم بیشتر بمون خدمات دارالترجمه ها آهنگ قالب ساز قلعه نو خرقان child5re